Wednesday, July 7, 2010

bola..bola..

mlm ni, germany vs spain punyer match..
kali ni rtm xtunjuk plak!
soo, housemates aku, yang dikenali sbg Syaz n Sonia..kekeke:P
semangat ler siap2 nk g turun kedai mamak..nk tgk bola punyer pasai..
aku?? well, im only interested in the score..don't get me wrong, i love football,
its just that im not a fanatic fan..knowing the scores is good enough for me..
hehe, soo back to my housemates ler,
skg nih, dorg ngh siap2, konfem2 sarung je mane yg sempat..
match dh start pn nih, kol 10 mlm kan..
heheh..kelakar pn ade,
sah2 la, dorg skli kecoh kt kedai mamak tue nanti..:P
Syaz plak, esk kne buat presentation tuk tutorial Kuek..
tue pun tak siap lagi ktenyer..
tp demi BOLA, "pedulikan lah Kuek"..kekeke..
as for me, i'll be in my room, listening to my itunes, going online..
yupp..my life is boring..what can i say..:)
LEARN TO LOVE IT BEBEH!!!

No comments:

Post a Comment